KZMK 10.o. blog

Igen!!! Jó helyen jársz!! Ez a Kodály Zoltán Magyar Kórusiskola egyik osztályának blogja. Katt, és szólj hozzá a téged érdeklő témáknak!! Ja hogy elöbb regizni kell? Uhh nem gond, mivel kb.1 perc. Gyorsan, még van időd rá...

Budapest légszennyezettsége

Budapest légszennyezettsége

Segítség!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Karole: Hát igen ...:D Ágó egy új szavazást , ami arról kérdez hogy jó lesz-e az oszt. tábor, remélem min... (2009.06.06. 14:26) Az év utolsó iskolagyűlése
  • Karole: Bűnhődjön, mert azt állítja hogy a Luca nem szólt neki, amikor szólt neki!!! És most én nekem is k... (2009.04.24. 21:55) Szombati kirándulás
  • Agoston94: hát eegennn ez igazábo blogajánló és mindenki olyan blogot ajánl amit csinál, innen jött ez a "mel... (2009.04.23. 17:39) Békák vagyunk?

Az év utolsó iskolagyűlése

2009.06.03. 12:04 Somesz...

A 2008-2009-es tanév utolsó iskolagyűlésén elhangzottak jegyzéke a következő:

   - Az osztálytermeket jövő hét hétfő (jún.08) délutánig a lehető legjobban ki kell üríteni. Másnap (kedden) az eslő 2 órában az osztályok nagytakarítást tartanak, melyet a végén az iskola vezetőségének valamely tagja ellenőrizni fog. A takarítás után a Margit szigeten kezdetét veszi a 2008-2009-es métabajnokság 2. fordulója. Igazgató úr különös tekintettel az év közben felgyülemlett ruhák eltávolítására hívta fel a figyelmet.

   - A késések bepótlására az osztálytáborok utáni hétfőn (jún.15-én) kerül sor. Mivel a fiúknak ekkor kórus van (jún.15), ezért közöttük lévő késők a métabajnokság (jún.9) utáni elpakolásban való részvétellel pótólhatják a késést. A pótlásra rendelt személyek listája jún.9-én kedden délelőtt fog nyilvánosságra kerülni.

   - A telefonos szekrénykulcsokat szintén jún. 9-én kedden kell leadni. Ha valaki elvesztette, akkor a kulcs pótlására 500 Ft-ot kell leadnia (valószínűleg a portán).

   - Végül: ha az év közben kölcsönzött könyvek (tankönyvek, kották stb.) a könyvtárba való visszavitelkor nincsenek meg, vagy olyan rossz állapotban vannak, hogy már nem használhatóak, akkor a könyv kölcsönzőjének az adott kötetet meg kell vásárolnia az iskola részére.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://osztalyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr241160954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Somesz... 2009.06.03. 12:09:07

Végre írtam a blogba!

Agoston94 2009.06.03. 19:46:27

igen de mivel ezt a tényt közölted ezért ez nem számyt hozzászólásnak

a másik pedig: nem krizizálni akarlak de ez a bejegyzés túl hivatalosan hangzik

én így írtam volna:


Suli gyűlés


Az igazgató a következőket mondta

A termet ki kell rámolni (sztem nekünk nem kell sokat vacakolni)
utána méta kupa (ugye megnyerjük, tényleg lesz tanár velünk?)
ja igen a rucikat vigyétek haza!!!

nah remélem senki nem késett akkor nem kell pótolnia, ja és a szekrénykulcsokat vagy 500 HUF ot rakjatok/adjatok le!!

jah és a könyveket és adjátok le (tanárok szomorúak lesznek), persze a leadás elött radírozzátok ki a firkákat (oppááá én elfelejtettem)


nah én valahogy így írtam volna, a lényeg így is átjön és talán jobb érzés olvasni e nehéz időkben


de azért grat SOMESZ mégegyszer hogy VÉGRE ÍRTÁL VALAMIT A BLOGBA!!!!


CHAPEAU!!!!!!!!

Karole 2009.06.03. 20:04:53

SOMESZ! Hol az a csibészes csibészség amivel olyan csibészesen fogalmazol?Te csibész!!!!!!

Aulia 2009.06.03. 20:13:23

szerintem is chapeau!!!!!
Ágoston, te pedig vegyél be sedatif PC-t!!!!

aki sétáló-papírt kapott, azoknak még ezeket alá is kell iratnia, hogy nincs tartozása. De ez az osztály kisebb részére vonatkozik, pontosabban csak 3 emberre.
Én nem is firkáltam, tehát nics mit kiradírozni ( na jó, pár dolgot igen)
Szeintem a mi osztályunkban nagyon nincs olyan, aki annyira megrongálta a könyvet, hogy pótolnia keljen... és a késésekből sem vonatkozik a mi soztályunkban a fiúkra a jóvátétel, max. pár lányra
és a kulcsok is megvannak mindenkinél, csak a szekrényt nem használja mindenki... nem akarok személyeskedni, szerintem tudjátok, ki(k)ről van szó...

Karole 2009.06.06. 14:26:16

Hát igen ...:D
Ágó egy új szavazást , ami arról kérdez hogy jó lesz-e az oszt. tábor, remélem mindenkinek van hozzá kedve!!!:D
És egy jó hír (legalábbis remélem hogy nem csak nekem) : a Fanni lehet hogy tud jönni a strandolásra a tábor végén :D XD :DD az Annával még beszélek.
1000000000000000000000+1Psuzi
süti beállítások módosítása